Persbericht Agora Herk-de-Stad

Steeds meer van onze klanten weten hun weg te vinden naar de Agora-webshop. De afgelopen jaren zijn de bestellingen die online verlopen dan ook flink gegroeid.

Wij blijven er echter in geloven dat de combinatie Cash & Carry/webshop een must blijft in onze sector, doch door de toename van de online aankopen werd er besloten de activiteiten te Agora Herk-de-Stad over te dragen naar ons filiaal te Luik en Kontich.

Agora Luik heeft als grote troef bereikbaarheid. Vanuit Limburg, de Antwerpse Kempen en Vlaams-Brabant bent u er vaak sneller dan in Antwerpen en wordt u evengoed verder geholpen in het Nederlands. Het is hier aangenaam winkelen, 15.000 m² aan bloemen, planten en decoratie. Ons moederbedrijf te Kontich, gelegen tussen Mechelen en Antwerpen, is tevens een aanrader met 30.000 m² winkeloppervlakte.

Voor de goede orde delen wij bijgevolg mee dat ons filiaal te Herk-de-Stad niet meer beschikbaar zal zijn vanaf dinsdag 1 januari 2019. Tot aan het einde van dit jaar zal er voor u als klant nog niets veranderen. U kan rekenen op de service en het assortiment dat u van Agora Herk-de-Stad gewend bent.

Wij zullen alles in staat stellen om de overgang van Herk-de-Stad naar Luik/Kontich voor u zo gemoedelijk mogelijk te laten verlopen. Het team van Agora Herk-de-Stad zal vanaf begin 2019 de groep in Luik versterken. U kunt blijven rekenen op uw vaste contactpersoon die samen met u naar de meest praktische oplossing zal zoeken.

Klanten uit de regio Herk-de-Stad kunnen beroep doen op een voor hen extra leverdienst. Neem hiervoor contact op met uw verantwoordelijke.

Zoals u weet hecht Agora enorm veel belang aan kwaliteit en service voor zijn cliënteel. Onze ambitie blijft een persoonlijke dienstverlening met de glimlach en dit geldt voor al onze klanten, daar wijken we bij Agora niet van af!

Terug naar trends & nieuws